OPTIMALIZACE ŘÍZENÍ FIRMY
Víme, jak důležitá je oblast snižování nákladů a jejich optimalizace pro správný chod firmy. Navíc k celkové optimalizaci firemních toků je třeba správně řídit nejen samotný tok financí, ale hlavně všechny firemní procesy, oběh dokladů, přístup k majetku a jiné maličkosti. Zkuste využít našich služeb!
SNIŽOVÁNÍ NÁKLADŮ A ZVYŠOVÁNÍ EFEKTIVITY
Zpracování celkové koncepce nastavení firemních procesů pro zvyšování efektivity (hospodárnosti a výkonnosti) v souladu s kroky ke snižování nákladů, vč. zavádění jednotlivých doporučení do praxe v řízení firmy. Zaměřujeme se především na administrativní procesy, procesy nákupu, prodeje, správy dílčích agend, oběhu dokumentů apod. Zvyšte s námi Vaši firemní efektivitu!
SPRÁVA RŮZNÝCH AGEND, VAZBA NA ÚČETNICTVÍ
Analýza a doporučení pro správu různých agend a evidencí, např. evidence různých druhů majetku, skladová evidence, inventury, poradenství a tvorba metodiky a procesu práce s majetkem nebo sklady. Odborná pomoc při obnově evidence majetku a skladů, obnova a revize evidence majetku včetně provedení fyzické inventury apod.
EKONOMICKÉ PORADENSTVÍ
Řešení problémů s cash-flow (nedostatkem peněz) v souvislosti s nastavením konkrétních posloupností práce s firemními zdroji na operativní úrovni – práce pohledávkami i závazky, s vazbou na firemní postupy a účetní metodiku.
V návaznosti na oblast organizačního poradenství je neméně důležité podložit procesní řízení metodickými pokyny, směrnicemi a firemními postupy – zde jsme připraveni odborně spolupracovat při ZPRACOVÁNÍ METODIK A POSTUPŮ, vč. ověření jejich správného fungování.